Popis kola
Velikosti S a M vyprodány.
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB.
Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem. Bandit 675 je ideální společník ať již hodláte zdolávat nástrahy nejtěžších možných terénů, technických trailů nebo dlouhých náročných sjezdů.
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB.
Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce bez zbytečných profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti a hmotnosti.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12, demontovatelné uchycení pro přesmykače typu Direct Mount, úchyt zadní brzdy typu PM.
Moderně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli nasazení. Vyšší zdvihy odpružení poskytují vysokou míru komfortu, jistoty a prostupnosti v náročných technických úsecích.
Bandit 675 je ideální společník ať již hodláte zdolávat nástrahy nejtěžších možných terénů, technických trailů nebo dlouhých náročných sjezdů.
Konfigurace
Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
155 - 166cm | 164 - 176cm | 174 - 186cm | 184 - 196cm |
---|---|---|---|
S - 15" | M -17" | L - 19" | XL - 21" |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Rozměr tlumiče - 216/63mm
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 56 mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Přesmykač - Direct, uchycení typu Direct, vedení Side Swing
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 142x12mm
Zadní osa - standard SRAM - závit M12x1.75, délka osy 166mm, délka závitu 20mm
Tabulka rozměrů | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 40 | 420 | 460 | 500 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 580 | 610 | 630 | 650 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 66 | 66 | 66 | 66 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 74 | 74 | 74 | 74 |
E:1 Délka zadní stavby | 435 | 435 | 435 | 435 |
H:1 Výška hlavové trubky | 100 | 110 | 130 | 150 |
J:1 Rozvor | 1150 | 1185 | 1205 | 1230 |
K:1 Reach, délka řízení | 412 | 440 | 455 | 470 |
O:1 Odsazení středového složení | 5 | 5 | 5 | 5 |
P:1 Stack, výška řízení | 583 | 593 | 611 | 630 |
S:1 Střední výška | 751 | 776 | 795 | 827 |
Z:1 Zdvih vidlice | 160 | 160 | 160 | 160 |
Z:2 Zdvih zadní stavby | 160 | 160 | 160 | 160 |
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.