Popis kola
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB. Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem. Sportovně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. Zadní odpružení zajišťující vysokou míru komfortu a bezpečnosti. TR 120 je ideální společník ať už hodláte jen tak pro radost vyrazit na projížďku, brouzdat různorodým terénem nebo zdolat oblíbený trail.
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB.
Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce bez zbytečných profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti a hmotnosti.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12, úchyt zadní brzdy typu PM.
Sportovně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. Zadní odpružení zajišťující vysokou míru komfortu a bezpečnosti. TR 120 je ideální společník ať už hodláte jen tak pro radost vyrazit na projížďku, brouzdat různorodým terénem nebo zdolat oblíbený trail.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
155 - 166cm | 164 - 176cm | 174 - 186cm | 184 - 196+cm |
---|---|---|---|
S - 16" | M - 17" | L - 19" | XL - 21" |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Rozměr tlumiče - 210/55mm
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 148x12mm
Zadní osa - standard SRAM - závit M12x1.75, délka osy 172mm, délka závitu 20m
Zadní pneumatika - do rozměru 2,5"
Převodník - do rozměru 36z
Tabulka rozměrů | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 390 | 410 | 450 | 490 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 590 | 620 | 640 | 670 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 66,5 | 66,5 | 66,5 | 66,5 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 75,5 | 75,5 | 75,5 | 75,5 |
E:1 Délka zadní stavby | 435 | 435 | 435 | 435 |
H:1 Výška hlavové trubky | 95 | 100 | 120 | 140 |
J:1 Rozvor | 1165 | 1190 | 1215 | 1240 |
K:1 Reach, délka řízení - střed | 432 | 456 | 476 | 502 |
O:1 Odsazení středového složení | 40 | 40 | 40 | 40 |
P:1 Stack, výška řízení | 612 | 612 | 635 | 650 |
S:1 Střední výška | 750 | 756 | 775 | 770 |
Z:1 Zdvih vidlice | 130 | 130 | 130 | 130 |
Z:2 Zdvih tlumiče | 120 | 120 | 120 | 120 |
TR 120 - Bikeandride
Hodně vlastně záleží, jak k tomuto kolu přistupujete a jak si jej dozdobíte. Myslím si, že s hladkými plášti, delším představcem a užšími řídítky to může být slušný polykač terénních kilometrů, či komfortní maratonský stroj, s kratším a širším kokpitem a s hrubším obutím to pak bude krásně svižný trailbike, který své sjezdové limity najde až někde tam, kde budou limity použitých plášťů a možná i samotného jezdce!
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.