Popis kola
Lehký, tuhý, se sportovně střiženou geometrií, pro výbornou ovladatelnost a příkladný výkon.
Klasika v produkci RB, rám s dlouhou historií, navazující na to nejlepší ze svých předchůdců.
Ručně vyroben z materiálu AL 7005 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce v kombinaci s přesnými odlitky zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.
Klasika v produkci RB, rám s dlouhou historií, navazující na to nejlepší ze svých předchůdců.
Ručně vyroben z materiálu AL 7005 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce v kombinaci s přesnými odlitky zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12 - BOOST.
Nově tvarovaná "spojka" středového složení umožňuje vedení bowdenů v rámu. Rám je připraven pro teleskopickou sedlovku.
Sportovně střižená geometrie, pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu.
CR je ideální společník ať již hodláte podávat maximální výkon v závodě, zdolávat nástrahy maratónů či jen tak pro radost vyrazit na projížďku.
Konfigurace
Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
145-160 cm | 155 - 166 cm | 164-176 cm | 174 - 186 cm | 184 - 196 cm | 194 - 201 cm |
XS | S | M | L | XL | XXL |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 44mm/56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Zadní brzda - Flat mount, pro kotouč 180mm
Zadní náboj - rozměr 148x12mm
Zadní osa - standard SRAM UDH, délka osy 172mmm
Patka: UDH standard
Zadní pneumatika - do rozměru 2,5"
Převodník - do rozměru 36z
Na vyžádání:
Příprava na montáž nosiče
Tabulka rozměrů | XS | S | M | L | XL | 2XL |
---|---|---|---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 350 | 350 | 400 | 420 | 440 | 460 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 550 | 575 | 600 | 630 | 650 | 670 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 74,5 | 74,5 | 74,5 | 74 | 74 | 74 |
E:1 Délka zadní stavby | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 |
H:1 Výška hlavové trubky | 90 | 90 | 95 | 110 | 125 | 140 |
J:1 Rozvor | 1090 | 1115 | 1140 | 1165 | 1185 | 1210 |
K:1 Reach, délka řízení | 380 | 405 | 425 | 450 | 465 | 480 |
O:1 Odsazení středového složení | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
P:1 Stack, výška řízení | 614 | 614 | 618 | 632 | 645 | 660 |
S:1 Střední výška | 766 | 766 | 793 | 809 | 826 | 842 |
Z:1 Zdvih vidlice | 110-120 | 110-120 | 110-120 | 110-120 | 110-120 | 110-120 |
CRR 290 - Cykloservis 8/011
Tento bike byl jednoznačně nejtužší devětadvacítkou, která kdy prošla našima rukama.
CRR 290 - VELO 3/015
Pro geometrii jsem nenašel vhodnější slovo než podmanivá. Nemá pranic společného s flegmatickou ležérností a jistou formou tvrdohlavosti prvních pionýrských devětadvacítek, více do hry zapojuje jezdce.
CRR 290 - Cykloservis 6/015
Přední trojúhelník prodloužený o dva centimetry, kraťoučký představec a zadní stavba zkrácená na hodnotu 435 milimetrů, to vše se promítlo do nadprůměrné točivosti a ovladatelnosti, která byla ještě před pár lety ve spojení s největším průměrem kola takřka nemyslitelná. Přenos energie je dokonalý a v podstatě nulové sklony k jakémukoli náznaku torzního kroucení vyniknou i při naklopení do zatáčky.
CRR 290 - BIKEANDRIDE
Nové CRR 290 je kolem maximálně vyváženým, které má skvělý základ, na němž lze postavit stroj pro různé druhy a způsoby sportovního vyžití. Primárně by se tento bike měl stát sportovní střelou, stejně tak si ale můžete trochu přeskládat kokpit a udělat si z něj komfortní a jistý výletní křižník, nebo naopak hravý, zábavný a lehký trailbike na velkých kolech.
CR - Cykloservis 19/2020
Luxusní ovladatelnost. Tohle cítíme už po ujetí prvních metrů. CR se nejen v tomto směru extra povedlo, zatáčí na brnknutí prstu, miluje ostré vracečky, prostě disponuje oním dnes tolik vyzdvihovaným „fun factorem“, a to v daleko větší míře, než by člověk u sportovního hardtailu střední třídy mohl očekávat. Jenže toto vše je pouze jedna strana jeho povahy, ta druhá je výkonnostní, sportovní. Naladění geometrie se povedlo natolik, že zmíněné schopnosti neznamenají jakékoli ústupky ze strany přátelskosti k jezdci samotnému.
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.