Popis kola
V roce 1995 patřil RB monster k průkopníkům pevných trailových kol. Poté jsme v roce 2010 nabízeli jako jedni z mála trailové kolo s koncepcí Mullet s velkým 29" kolem vepředu a 27,5" kolem vzadu. Nyní přichází RB HTR s moderní trailovou geometrií, odpruženou vidlicí, koncepcí Mullet s velkým kolem vpředu a malým vzadu, reflektující veškeré specifika a potřeby jezdců preferujících více jízdu z kopce, návštěvu trailových center, těžkých terénů nebo skoků.
Princip Mullet
Filozofií kol typu Mullet je kombinace většího kola vpředu, čímž poskytuje jezdci výrazně větší plynulost, stabilitu, jistotu a komfortu jízdy. Menší kolo s širokým pláštěm vzadu umožňuje zkrátit zadní stavbu, snížit střed a nabídnout skvělou ovladatelnost, živost, komfort a zábavnost v ovládání.
Ručně vyroben z materiálu AL 7005 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce v kombinaci přesnými odlitky zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12 - BOOST, úchyt zadní brzdy typu Flat.
Nově tvarovaná "spojka" středového složení umožňuje vedení bowdenů v rámu. Rám je připraven pro teleskopickou sedlovku.
Trailově střižená geometrie, pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu.
HTR je ideální společník ať už hodláte vyrazit do bikeparku či jen tak pro radost na divokou projížďku.
Konfigurace
Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
145-160cm | 155-170cm | 165-180cm | 175-190cm | +185cm |
XS | S | M | L | XL |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 44mm/56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Zadní brzda - Flat mount, pro kotouč 180mm
Zadní náboj - rozměr 148x12mm
Zadní osa - standard SRAM UDH, délka osy 172mmm
Patka: UDH standard
Zadní pneumatika - do rozměru 2,8"
Převodník - do rozměru 36z
Tabulka rozměrů | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 350 | 350 | 400 | 420 | 440 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 560 | 600 | 630 | 650 | 675 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 63,5 | 63,5 | 63,5 | 63,5 | 63,5 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 75,0 | 74,5 | 74,0 | 74,0 | 74,0 |
E:1 Délka zadní stavby | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 |
H:1 Výška hlavové trubky | 90 | 90 | 95 | 110 | 125 |
J:1 Rozvor | 1150 | 1190 | 1215 | 1240 | 1270 |
K:1 Reach, délka řízení | 395 | 427 | 450 | 466 | 487 |
O:1 Odsazení středového složení | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
P:1 Stack, výška řízení | 615 | 624 | 628 | 642 | 655 |
S:1 Střední výška | 735 | 759 | 785 | 800 | 817 |
Z:1 Zdvih vidlice | 140 | 150 | 150 | 150 | 150 |
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.