Popis kola
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB. Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem. Sportovně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. Zadní odpružení zajišťující vysokou míru komfortu a bezpečnosti. TR 120 je ideální společník ať už hodláte jen tak pro radost vyrazit na projížďku, brouzdat různorodým terénem nebo zdolat oblíbený trail.
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB.
Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce bez zbytečných profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti a hmotnosti.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12, úchyt zadní brzdy typu PM.
Sportovně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. Zadní odpružení zajišťující vysokou míru komfortu a bezpečnosti. TR 120 je ideální společník ať už hodláte jen tak pro radost vyrazit na projížďku, brouzdat různorodým terénem nebo zdolat oblíbený trail.
Konfigurace
Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
155 - 166cm | 164 - 176cm | 174 - 186cm | 184 - 196+cm |
---|---|---|---|
S - 16" | M - 17" | L - 19" | XL - 21" |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Rozměr tlumiče - 210/55mm
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 148x12mm
Zadní osa - standard SRAM - závit M12x1.75, délka osy 172mm, délka závitu 20m
Zadní pneumatika - do rozměru 2,5"
Převodník - do rozměru 36z
Tabulka rozměrů | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 390 | 410 | 450 | 490 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 590 | 620 | 640 | 670 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 66,5 | 66,5 | 66,5 | 66,5 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 75,5 | 75,5 | 75,5 | 75,5 |
E:1 Délka zadní stavby | 435 | 435 | 435 | 435 |
H:1 Výška hlavové trubky | 95 | 100 | 120 | 140 |
J:1 Rozvor | 1165 | 1190 | 1215 | 1240 |
K:1 Reach, délka řízení - střed | 432 | 456 | 476 | 502 |
O:1 Odsazení středového složení | 40 | 40 | 40 | 40 |
P:1 Stack, výška řízení | 612 | 612 | 635 | 650 |
S:1 Střední výška | 750 | 756 | 775 | 770 |
Z:1 Zdvih vidlice | 130 | 130 | 130 | 130 |
Z:2 Zdvih tlumiče | 120 | 120 | 120 | 120 |
TR 120 - Bikeandride
Hodně vlastně záleží, jak k tomuto kolu přistupujete a jak si jej dozdobíte. Myslím si, že s hladkými plášti, delším představcem a užšími řídítky to může být slušný polykač terénních kilometrů, či komfortní maratonský stroj, s kratším a širším kokpitem a s hrubším obutím to pak bude krásně svižný trailbike, který své sjezdové limity najde až někde tam, kde budou limity použitých plášťů a možná i samotného jezdce!
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.