Popis kola
Velikosti S, M vyprodány - dostupné budou v novém modelovém provedení od 5/2020.
Základní model celoodpruženého horského kola postaveného na rámu Bandit 475, ručně vyrobeného z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracovaného počítačově řízeným procesem.
Model Bandit 475 BASE je horské kolo vhodné pro rekreační jezdce s nižším počtem najetých kilometrů ročně, vyznávající jízdu náročným a těžkým terénem, případně pro jezdce hledající zvýšenou míru komfortu na úkor rychlosti. Hlavní výhodou modelu Bandit 475 BASE je jeho funkčnost, spolehlivost a finanční dostupnost.
Kompletní čistá sada Shimano Deore, v provedení 2x10 nebo 3x10 převodových stupňů. Plně nastavitelná odpružená vzduchová vidlice Suntour Epixon s kónickým sloupkem, v provedení na 15mm pevnou osu s možností uzamčení. Zapletená kola Remerx nábojích Shimano Deore a komponenty Race Face Ride.
Rám čerpající z dlouhé historie ve výrobě celoodpružených rámů RB, modernizovaný v duchu posledních trendů.
Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.
Klasická trubková konstrukce bez zbytečných profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti a hmotnosti.
Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12, navárka přesmykače typu Direct Mount, úchyt zadní brzdy typu PM.
Sportovně střižená geometrie pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. Vyšší zdvihy odpružení poskytují vysokou míru komfortu, bezpečnosti a prostupnosti v náročných technických úsecích.
TR 140 je ideální společník ať již hodláte zdolávat nástrahy terénů všeho druhu, různorodých trailů, dlouhých náročných výletů či jen tak pro radost vyrazit na projížďku.
Konfigurace
Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.
Personalizace
Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL
Vyberte velikost rámu
Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.
155 - 170cm | 170 - 185cm | 185-200cm |
---|---|---|
S1 - 15" | S2 - 17" | S3 - 19" |
Geometrie rámu
Montážní informace:
Rozměr tlumiče - 230/65mm
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 148x12mm
Zadní osa - standard SRAM - závit M12x1.75, délka osy 172mm, délka závitu 20m
Zadní pneumatika - do rozměru 2,5"
Převodník - do rozměru 36z
Tabulka rozměrů | S1 | S2 | S3 |
---|---|---|---|
A:1 Výška sedlové trubky | 390 | 425 | 465 |
B:1 Horizontální délka horní trubky | 610 | 640 | 680 |
C:1 Úhel hlavové trubky | 65 | 65 | 65 |
D:1 Úhel sedlové trubky | 76 | 76 | 76 |
E:1 Délka zadní stavby | 435 | 435 | 435 |
H:1 Výška hlavové trubky | 100 | 115 | 135 |
J:1 Rozvor | 1210 | 1245 | |
K:1 Reach, délka řízení | 456 | 485 | 518 |
O:1 Odsazení středového složení | 35 | 35 | 35 |
P:1 Stack, výška řízení | 620 | 630 | 650 |
S:1 Střední výška | 756 | 790 | 798 |
Z:1 Zdvih vidlice | 150 | 150 | 150 |
Z:2 Zdvih tlumiče | 140 | 140 | 140 |
TR 140 - Cykloservis 16/2020
V tomto ohledu je naladěná geometrie přímo fantastická, nabízí luxusní porci jistoty z hlediska vedení směru ve vyšší rychlosti, v klopenkách si s kolem pohráváme a necháváme se schopnostmi kola nasměrovat k letu při každé sebemenší příležitosti. Jenže, ono je zde něco navíc, s čím jsme až tak nepočítali, onou přidanou hodnotu představuje určitá lehkonohost, ať už při jízdě běžným terénem, či v okamžicích, kdy si s kolem právě pohráváme ve vzduchu. TR 140 je odolný, dokonale ovladatelný full, přesně v duchu tradic RB. Navíc tak schopný a příjemný, že se na něm bez bolesti přepravíme mezi našimi oblíbenými traily či bikeparky, kde se poté předvede v nejlepším světle.
Ruční výroba
Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.